25. března 2016 v 19:08 | Lessien |  Recenze
Název knihy: Šepot
Originál: Whisper
Autor: Isabel Abedi
Žánr: Dívčí romány
Hodnocení: 9/10

Anotace: Šepot, tak Noa pokřtila pět set let starý zanedbaný dům na venkově, v němž má strávit prázdniny se svou matkou. Ze staré budovy vyzařuje něco hrozivého, ale zdá se, že kromě Noi to nikdo nevnímá. Starý dům obklopuje neskutečné ticho, tísnivé a nebezpečné. Když do něj Noa poprvé vstoupí, ovládne ji strach a zvědavé očekávání. Přesto, jaky by nikdo kromě ní netušil, že stará budova skrývá dlouho opatrované tajemství... Náhle se začnou dít podivné věci. Nejdřív se objeví David, chlapec z vesnice se zelenýma očima, který Nou okouzlí. Spolu se pokusí o seanci, pri níž vyvoládají duchy. V okamžiku se všechno změní. Najednou se jim zdá, že k nim promlouvá nějaký přízrak. Je to dívka Eliza, která tvrdí, že byla před třiceti lety na půdě tohoto domu zavražděna. Noa a David jsou zděšeni. Zdálo se jim to, nebo dům opravdu skrývá nějaký zločin? Všechny stopy dovedou Davida a Nou k jedinému místu, na uzamčenou půdu tajemného domu. Isabel Abedy mistrině a neodolatelně vypráví napínavý a hrozivý příběh. O domě plném tajemství, o nikdy neobjasněné vražně, o lidských vášních - a o první prvé lásce

Noa je klasická pubertální dívka. Často se hádá se svojí matkou, i když ve skutečnosti ji má ráda. Ale od jejích 15-tých narozenin, kdy jí potřebovala nejvíc tu pro ní nebyla, jelikož je moc zaměstnaná prací herečky. Noa se jí od té doby s ničím nesvěřuje. Příběh nás zavede do vesničky v Německu, která se prvně zdá být klidným místem ovšem na první dojem se nemá dát.

Můj názor na knihu: Tuto knihu jsem objevila úplnou náhodou v levných knihách, kde stála samotná na poličce mezi ostatními knihami. Zaujala mě zpracováním obálky a to především protože zbožňuji kombinaci červené a černé. Hned od první věty mě kniha vtáhla do sebe. Zaujala mě také výpiskami z deníku Elizy na začátku každé kapitoly a i stylem psaní autorky. David, je to přesně takový ten typ kluka, kterého najdeme skoro v každé knize. Nepřístupný a drsný, ovšem když ho více poznáme tak zjistíme, že je pozorný, citlivý a něžný kluk.
Tato kniha patří k mým nejoblíbenějším a určitě si ji někdy v budoucnu přečtu znovu. Vřele vám tuto knihu mohu doporučit.

2 lidé ohodnotili tento článek.