28. března 2016 v 5:00 | Lessien |  Recenze
Autor: Becca Fitzpatrick
Díl serie: 1
Žánr: Romány, Sci-fi a fantasy
Nakladatelství: Egmont
Rok vydání: 2010
Hodnocení: 8,5/10

Anotace: Patchovy oči připomínaly černé hvězdy. Bral všechno a nedával nic. Ne že bych o něm chtěla vědět víc. Nelíbil se mi zvnějšku a pochybovala jsem, že by se mi zamlouvalo, co se krývá uvnitř. Tedy, to není úplně přesné. Zvnějšku se mi líbil hodně.
Dlouhé, silné paže, široká, uvolněná ramena a úsměv zpola hravý, zpola svůdný. Cítila jsem, že mě neodolatelně přitahuje, a sama sobě jsem přestávala rozumět. Nora Greyová je svědomitá, chytrá a rozhodně nemá ráda
ryziko. Jenže se zamiluje do Patche a to je její první chyba. Patchova minulost je totiž všechno, jen ne nevinná. A nejlepší, co kdy udělal, bylo, že se zamiloval do Nory. Seznámili se na hodině biologie a Nora chce jediné- držet se od něj co nejdál. Jenže jak se zdá, Patch je vždy o dva kroky napřed.Dívka na sobě cítí jeho pohled, i když Patch není nablízku. Cítí jeho přítomnost, i když je v pokoji sama. A když své okouzlení nedokáže déle tajit, vyjde najevo, kdo Patch ve skutečnosti je a proč ji vyhledal. A za všemi otázkami, které se dotýkají jeho minulosti, si Nora a Patch mohou navzájem položit jen jedinou : "Jak hluboko dokážeš padnout?"

Tajemný kluk, Neodolatelná přitažlivost, Minulost křiváka

Tuhle knihu jsem vyhrála jako malá s časopisem Witch soutěži básní. To mi bylo tak 9let co si
pamatuji. A v té době jsem nerada četla, nebavilo mě to a raději jsem se dívala na televizi. Taky mě odradilo to, že jsem napoprvé četla místo Zavržený - Zavražděný. A tak ta kniha ležela nějakou dobu u mě jen tak na poličce. Sáhla jsem na ní asi tak před dvěma lety a musím říct, že jsem ji přelouskala za dva dny. Až na začátek, který se velice podobá Stmívání, nemám knize co vytknout. Tahle kniha způsobila, že jsem začala více číst a díky ní si doteď holduju v žánru fantasy. Patch je dokonalý kluk nad kterým bude každá holka slintat, i já. Vee, nejlepší kamarádka Nory, bez ní by kniha nebyla tak zábavná. Správná střelená holka, kterou si zamilujete. Ty její barevné diety :D. A o romantické chvilky není nouze, úplně roztajete u každé z nich tak jako já. Navíc se mi líbí originální obálka této serie.

O autorce: Už jako dítě se chtěla stát spisovatelkou a později i agentkou CIA, ovšem když si přečetla memoáry skutečné agentury, změnila názor. Její vysokoškolský titul nemá kupodivu s literaturou nic společného, právě naopak, její profesor angličtiny jí chtěl dokonce nechat propadnout. Psaí se tudíž nevěnovala až do svých čtyřiadvacátých narozenin, kdy její osud definitivně zpečetil její manžel. Ten se nakonec rozhodl mezi kurzem japonské kuchyně a osmitýdením kurzem tvůrčího psaní pro kurz psaní. A udělal jenom dobře! Román Zavržený začala psát v roce 2003 prakticky ihned po skončení kurzu. Fascinující je, že dokázala napsat koncept celí knihy za pár týdnů, aniž by věděla, jak chce vlastně příběh zaplést. S většinou ale nebyla spokojená, a tak ho odložila a po několika měsících se k němu vrátila, jen proto, aby ho až na první tři kapitoly celý seškrtala a začala od začátku.

Můj názor: Pokud máte rádi romantiku, fantasy a akci mohu vám knihu jen a jen doporučit. Na začátku se vám to možná bude zdát nudné, ale jakmile se dostanete dál nebudete moci přestat číst.No řekněte komu by se nelíbil tajemný sexy kluk s nejasnou minulostí?

1 člověk ohodnotil tento článek.